Första dagen lider mot sitt slut

 
Idag eller imorse kl 9.30 startade första dagen av min ettåriga utbildning till inredare nere i Malmö. Jag valde att boka en natt på hotell här nere just för att slippa pendla hem i 1,5 h och sen tillbaka imorgon bitti, plus att det kan vara rätt skönt att bara få vara ibland. Efter att första kursdagen va över så mötte jag upp två tjejer som också bor på hotellet och gick ut och käkade middag. Vi tog en liten sightseeing till Turning Torso efter maten också. Jag kan knappt förstå så lite jag varit i Malmö trots att jag bor så nära.
Gick hem, tog mig en dusch och kröp ner med häftet och böckerna från dagen och datorn. Kommer att sammanfatta helgen senare. Nu ska jag krypa till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0