Inte långt kvar

 
 
Här har jag suttit och knaprat på lite chips och en virgin mojito samtidigt som jag lagt beställning på alla grejer jag behöver inför kursstarten, samt skickat iväg lite nödvändiga mail efter en dag på stranden.  Här är det så varmt om dagarna, ja det är väl "chock" värme som det kallas i hela landet, själv tycker jag att det skulle kunna få vara denna värmen alltid. 
Jag har lite grejer kvar att fixa, måste ringa och boka hotell i malmö och det är en viss sorts tejp jag måste leta upp, eller försöka leta upp. Verkar vara väldigt slut..
 
Nej nu måste jag flytta in härifrån för nu kommer mörkret och alla smådjur med det.
Njut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0