- Big Bubble

 
Nu är min lampfot från Ilva på plats och jag fullkomligt älskar den, lampskärmen är från Ikea. Jag är så glad att jag hittat en fin lampa. Jag hade en golvlampa innan som jag inte riktigt har älskat men som varit fin och när jag behövde mer förvaring i vardagsrummet så fick golvlampa åka ut, och sedan dess har jag varit utan lampa i denna hörnan på rummet och det har verkligen varit jätte jobbigt. Lampan har jag kollat in rätt länge men aldrig haft något plats för den men nu kände jag att den verkligen passade in.
Alla ramarna är från Ikea och fotografierna har jag självtagit och det är från gränder i Köpenhamn. Kakelplattorna kommer från Loppisverkstan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0