- Rensa ur & förvara rätt

 
 
 
Tänkte tipsa om något som vi tjejer behöver. Jag har alltid använt mig av nessesär som säkerligen 90% av alla tjejer med för att förvara sitt smink. Jag använder endast nessesär när jag ska iväg och behöver packa ner mitt smink, hemma använder jag mig alltid av min sminställ i plexiglas. Det kan vara det smidigaste jag köpt, man har alltid koll på vad man har hemma och behöver ha eftersom man lätt ser alla grejer och slipper rota i botten av nessesären. 
 
Att ha ordningn och reda även i de små grejerna gör stor skillnad i vardagen, tänk på att ibland rensa upp och rensa ur, förvara grejer i små fack eller lådor för att enklare hitta.
 
Jag har köpt detta förvaringsboxarna för ett bra tag sedan och komer tyvärr inte riktigt ihåg var men jag har lyckats hitta snarlika till er för halva priset mot vad jag köpte mina, bra va! Här finner ni en av förvaringslådorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0