En och samma kulör..


Översta bilden: roombysofie.se
Understa bilden: hannasroom.com

I höstas gjorde Hanna detta rummet (understa) i äntligen hemma och de har suttit fast på min näthinna sedan dess. Här om dagen postade Sofie sin nya målning av sitt sovrum och jag håller på att smälla av vilken snygg grå. Så där perfekt mellan, inte för mörk och inte för ljus. Färgen som Sofie har i sitt sovrum är NCS 2502Y. Y:et visat att de finns en skvätt gult i som gör färgen lite varmare.

Nu efter att ha fått se de igen så blir jag ännu mer sugen, de jag drar mig för är att då ska hela min platsbygda garderob också målas annars tappar de sin charm.

Får suga vidare på den karamellen lite till. Har mycket annat som ligger högre upp på priolistan att göra egentligen.
Vi får se helt enkelt.

Ha en fin dag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0